El cafè és beguda preferida de moltes persones. Des de la carretera de cafè llocs a les cafeteries de cinc estrelles vendre aquest agradable sabor i beguda aromàtica.
La cafeïna que conté el cafè es creu que és capaç de suscitar la frescor i aptitud. No obstant això a l'altra banda encara molta gent té por de prendre cafè, a causa de raons de salut.
Per tal de respondre a aquesta controvèrsia, les varietats de la investigació segueixen sent contínuament dut a terme fins al moment actual per saber els beneficis del cafè per als cossos humans. Com un dels principals exportadors mundials de cafè líder, Indonèsia és cèlebre per la seva cafè d'alta qualitat.
Agregat pels següents motius, va citar kompas.com, que per desgràcia massa a perdre beure una tassa de cafè.
La lluita contra l'obesitat
El pes corporal de les persones que beuen cafè amb freqüència resulta ser estable durant dotze anys en comparació amb la de les persones que s'abstinguin de prendre cafè. Aquest és el resultat de la investigació realitzada per la Harvard School of Public Equip de Salut, a Boston, Estats Units.
La suma d'esperit
Beure cafè en els intervals d'hores de treball es troba per ser capaç d'ajudar-nos a estar en forma i concentrat. El glucogen ens ajudarà a ser més ràpid i amb més energia en la propera sessió.
Una investigació assenyala que els atletes que consumeixen begudes que conté cafeïna després d'hidrats de carboni amb bicicleta tenen més glicogen (font d'energia) en els músculs si es compara amb aquells que no consumeixen la mateixa beguda.
L'alleujament dels riscos de la malaltia
D'acord amb una investigació realitzada per l'Institut Nacional de Medicina del Medi Ambient de Suècia, que sumen un consum de cafè pot prevenir dels riscos de càncer de cor. Dues tasses de cafè un dia és suficient per reduir els riscos de càncer de fins a 43 per cent.
Un altre estudi indica que les dones que consumeixen cafè tenen un risc de disminució dels atacs al cor tenen fins al 24 per cent. El antioxidant disponible a cafè se suposa que ens protegeixen de les malalties.
En un estudi publicat al Diari de Nutrició assenyala que les dones no casades que sovint prenen cafè cada dia un risc propi reducció de desenvolupar càncer de mama fins al 40 per cent. La cafeïna i polipenhol present en el cafè protegir el cos contra el càncer de mama.
Com ajudar a un poder memoritzar
Un investigador de la Universitat de Medicina de Inssbruck, Àustria afirma que la cafeïna pot prevenir la disminució d'un poder memoritzar. Beure una tassa de cafè abans d'una reunió important amb els clients és molt val la pena provar per tal d'afinar un poder memoritzar i el pensament.
La dilució de les circumstàncies
Havia tractar amb gent molt difícil cooperar? Demaneu a beure una tassa de cafè. La cafeïna farà que la gent s'obri. Això és el que s'informa en una qüestió de la Revista Europea de Psicologia Social.
Els investigadors revelen que la cafeïna estimula les funcions cognitives perquè la gent es va obrir i els respectius més.
RSS feed per els comentaris d'aquesta entrada · TrackBack URI