coffee Káva je oblíbeným nápojem mnoha lidí. Od silnice kávy ve stáncích na pěti-hvězdičkový hotel obchodů kávy v prodeji pěkný-degustace a aromatické nápoje.
Kofein obsažený v kávě je věřil být schopnost vyvolat svěžest a fitness. Nicméně na druhé straně stále mnoho lidí se bojí pít kávu z důvodu zdravotních důvodů.
S ohledem na odpověď na tuto diskusi, odrůdy na výzkum jsou stále průběžně provádí až do současnosti zjistit výhody kávy na lidské orgány. Jako jeden z předních světových vývozců kávy, Indonésie je oslavován pro své high-kvalitní kávy.
Přidal z těchto důvodů, citoval z kompas.com, to je moc škoda vynechat pití kávy.

Boj proti obezitě
Tělesné hmotnosti lidí, kteří často pijí kávu, je zjištěno, že je stabilní po dobu dvanácti let ve srovnání s tím lidé, kteří upustily od pití kávy. To je výsledek výzkumu prováděného Harvard škola veřejného zdraví týmu, v Boston, Spojené státy americké.

Přidání do ducha
Pití kávy v intervalech pracovních hodin je zjištěno, že jsou schopni pomoci nám zůstat fit a koncentrované. Glykogenu nám pomůže k rychlejší a energičtější v příštím zasedání.
Výzkum poukazuje na to, že sportovci konzumovat nápoj, který obsahuje kofein sacharidů po cyklistiku mají více glykogenu (energie) v jejich svalech, pokud v porovnání s těmi, kteří nemají konzumovat stejné pití.

Zmírnění rizika onemocnění
V souladu s výzkumnými Národní institut pro životní prostředí medicíny ve Švédsku, sčítání spotřeba kávy může zabránit nám před riziky srdce rakoviny. Dva šálky kávy denně je dost omezit riziko rakoviny až o 43 procent.
Jiná studie ukazuje, ženy, které konzumují kávu mít zmenšování nebezpečí, že po infarktu myokardu do 24 procent. Antioxidant k dispozici v kávě se předpokládá chránit nás před těmito nemocemi.
Studie uveřejněné v časopisu Výživa zmiňuje, že svobodné ženy, které často pijí kávu každý den vlastní oslabení riziko vzniku rakoviny prsu až o 40 procent. Kofeinu a polipenhol obsažené v kávě chrání orgány proti rakovině prsu.

Pomoc zapamatování moc
Výzkumný pracovník na Lékařské univerzitě v Inssbruck, Rakousko tvrdí, že kofein může zabránit poklesu zapamatování moc. Pití kávy před důležitou schůzku s klientem je docela stojí za pokus, aby se brousit memorovat moc a myšlení.

Ředění okolností
By měl jednat s lidmi velmi těžko co-fungovat? Zeptejte se jich, pít kávu. Kofein může způsobit lidem, aby se otevřely. To je to, co je hlášeno v otázce European Journal of sociální psychologie.
Výzkumníci ukazují, že kofein stimuluje kognitivních funkcí tak, že lidé budou otevřeny i další příslušné.

Záložka a Share

Související příspěvky