Zjutraj zajtrk je bistvenega pomena za zdrav življenjski slog. Zdravo in kakovostno navado, ob zajtrku se ugotovi, da lahko pomagajo pri krepitvi uspešnosti določitvi telesne mase.
Raziskave kažejo, zajtrk z visokim deležem ogljikovih hidratov postane pomemben element za uspešno osebe program pri zmanjševanju telesne mase.
Kot je poročal BBC, četrtek (19 / 6), spremljanje rezultat proti ženskam, ki trpijo zaradi debelosti ugotavlja, da tisti, ki jedo največ polovico dnevnih kalorij dela v času zajtrka dosegla bolj zadovoljive rezultate kot tiste, ki so dobili manj kalorij pri zajtrku čas.
Raziskovalec Commonwealth University, Amerika, dr Daniela Jakubowicz, v nedavni konferenci v San Franciscu, razkriva, da zajtrk z nizkim deležem kalorij je verjel, da bo tam, da sproži lakota.
Dr Jakubowicz sam je priporočil zadovoljni zajtrk z veliko ogljikovimi hidrati, da njegove bolnike na petnajst let. Nato primerja z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov zajtrk na ženske šestindevetdeset debelosti trpljenje, ki so manj aktivni v tem dejavnostih.
Ženske z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov zajtrk, so podani na dan skupaj del kalorij do 1,085 kalorij, v glavnem izvira iz beljakovin in maščob. Zajtrk za to skupino je obrok z najnižjo dnevno vsebine kalorij, in sicer le 290 kalorij s 7 gramov ogljikovih hidratov.
Medtem ženske z visoko kalorično vrednostjo, ki vsebujejo zajtrk, so podani na dan skupaj kalorij do 1340, z nizkim deležem maščobe, vendar veliko ogljikovih hidratov in beljakovin. Na tej skupini, zajtrk ima 610 kalorij s 58 gramov ogljikovih hidratov., Kosilo ima 395 kalorij in večerja 235 kalorij.
V štirih mesecih, ženske z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov zajtrkom zdi veliko bolje. Njihove telesne mase pade v povprečju največ 28 £ v primerjavi s tistimi, ki imajo veliko ogljikovih hidratov, zajtrk, ki izgubijo samo 23 £. Vendar pa po osmih mesecih, se razmere ne protislovje, v katerih povprečna telesna masa nizko ogljikovih hidratov skupina dobiček £ 18, na drugi strani, to je veliko ogljikovih hidratov skupina izgubi 16,5 funtov. V povprečju veliko ogljikovih hidratov skupino izgubi eno petino svoje celotne telesne mase, medtem ko nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov skupino izgubi manj kot pet odstotkov.
Prevlado vlaknin in sadja
Dr Jakubowicz poročila, da so ženske, ki imajo visoko vsebnost ogljikovih hidratov zajtrk priznam, da ne bo lačen, zlasti zjutraj. Z z visoko vsebnostjo ogljikovih hidratov zajtrk, eden se ne čutijo lakote v cel dan in telesa je veliko bolj zdaj, ko je v meniju prevladujejo vlakna in sadja.
"Veliko raziskav o zmanjšanju telesne mase je določeno, da se zelo nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov ni primeren način za zmanjšanje telesne mase. To bo le poslabšalo občutek lakote in upočasni metabolizem. Kot rezultat, ne dolgo po tem, ko dieta debelost ponovi ", on pokaže.
Na hrbtni, Dr Alex Johnstone za Rowett Research Institute v Aberdeenu, sodniki veliko ogljikovih hidratov prehrane le kot model, ki ne bi dietetičen hitrejši dolgčas. Pravi, čeprav obstajajo tudi drugi raziskave kažejo, da prehrana z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov je najboljši način za zmanjšanje telesne mase v kratkem času, vendar pa ta model ni lahko vzpostaviti kot način življenja.
Po njegovem mnenju, sposobnost za ponovno pridobitev zmanjšanje telesne mase na dietetičen lahko signal monotonijo dveh modelov prehrane in ne sposobnosti dietetičen ", da bi omejili svoje občutke lakote. "Ni težko nekdo iti na visoko ogljikovih hidratov prehrane in jo izvajati več", je dodal še dlje.
RSS feed za komentarje na to objavo · TrackBack URI