coffee Кафа је омиљено пиће многих људи. Од путу кафа стаје на пет звездица хотел продавница кафе продати лепо укус и ароматичног пића.
Кофеина који се налази у кафе Верује се да је у стању да осећања, свежину и фитнес. Међутим, с друге стране још увек многи људи су се бојали пијења кафе на рачун здравствених разлога.
Са циљем да одговоримо на то контроверзе, типа истраживања и даље стално води до садашње време да сазнате користи од кафе за људска тела. Као један од водећих светских извозника кафе, Индонезија је славио за своје високе квалитета кафе.
Аддед би следећих разлога, цитиран из компас.цом, то је превише штета пропустити пије кафу.

Борба против гојазности
Телесна маса људи који често пију кафу се утврди да је стабилна за дванаест година, у поређењу са оним људима који одустане од пијења кафе. Ово је резултат истраживања које је спровео Харварду Школе народног здравља "тима, у Бостону, САД.

Сумирања дух
Пију кафу у размацима од радног времена се утврди да је у могућности да нам помогну да остану фит и концентрисано. Гликоген ће нам помоћи да се брже и енергичније на наредној седници.
Истраживање указује на то да спортисти узима пиће које садржи кофеин угљених хидрата после бициклистичке више гликоген (енергије) у своје мишиће у односу на оне који не конзумирају исто пиће.

Ублажавања ризика од болести
У складу са истраживањима Националног института за заштиту медицину у Шведској, додао до потрошња кафе могу да нас спрече да ризик од рака срца. Две шоље кафе дневно је довољно да сузе ризик од рака до 43 одсто.
Друга студија показује да жене конзумирају кафу имају смањење ризик од срчаног напада док 24 одсто. Антиоксиданс доступан у кафе се претпоставља да заштити нас од оне болести.
Студија пријављених у часопису Исхрана напомиње да неудате жене које често пију кафу свакодневну сопствени смањење ризика од развоја рака дојке до 40 одсто. Кофеин и полипенхол садржане у кафе заштиту тела против рака дојке.

Помагање меморисање власт
Истраживач са Медицинског Универзитета у Инссбруцк, Аустрија тврди да кофеин може да спречи пад меморисања власти. Пије кафу пред важан састанак са клијентима је веома вреди пробати како би се изоштри памћење власти и мисли.

Дилутинг околности
Треба да се баве људима веома тешко да сарађују? Замолите их да пију кафу. Кофеин изазива људе да се отворе. То је оно што је пријављено у питању Еуропеан Јоурнал оф Социал Псицхологи.
Истраживачи показују да кофеин подстиче когнитивне функције, тако да ће људи отворио и одговарајуће.

Означите и Дионички

Повезаних постова