coffee Кава улюбленим напоєм багатьох людей. З дороги кави кіосків у 5-зірковий готель магазини продають каву на смак приємний і ароматний напій.
Кофеїн, що міститься в каві, як вважається, здатне торкнутися свіжість та фітнесу. Однак, з іншого боку багато хто до цих пір бояться пити каву з причини здоров'я.
З метою відповісти на цей спір, різновидів досліджень, як і раніше постійно проводиться до теперішнього часу, щоб з'ясувати переваги кави для людських тіл. Будучи одним із провідних у світі експортерів кави, Індонезія славиться своїми високоякісними кави.
Долучення з наступних причин, цитує kompas.com, це вже занадто прикро втратити випити чашку кави.

Боротьба ожиріння
Маси тіла людей, які часто п'ють каву виявиться стабільною протягом дванадцяти років, у порівнянні з людей, відмовитися від кави. Це є результатом дослідження, проведеного Гарвардської школи суспільної охорони здоров'я Team, в Бостоні, США.

Якщо підсумувати дух
Вживання кави в перервах робочого часу опиняється в стані допомогти нам залишитися підходять і сконцентрованим. Глікоген допоможе нам бути більш швидким і енергійним в наступній сесії.
Дослідження вказують на те, що спортсмени споживання напою, що містить кофеїн вуглеводів після велосипедного більше глікогену (енергопостачання) у їх м'язи в порівнянні з тими, хто не вживає той же напій.

Звільнення ризик захворювання
Відповідно до досліджень Національного інституту екологічної медицини у Швеції, складаючи споживання кави може перешкодити нам ризик раку серця. Дві чашки кави в день достатньо, щоб зменшити ризик розвитку раку на 43 відсотків.
Ще одне дослідження показує, жінок, які споживають кави є зменшення ризику серцево-атак до 24 відсотків. Антиоксидант наявний в каві, передбачається захистити нас від цих захворювань.
Дослідження повідомили в журналі харчування згадує, що незаміжні жінки, які часто п'ють каву власної повсякденному зменшення ризику розвитку раку молочної залози до 40 відсотків. Кофеїн і polipenhol, що містяться в каві захисту органів по боротьбі з раком молочної залози.

Допомога запам'ятовування влади
Дослідник з Медичного Університету Inssbruck, Австрії, стверджує, що кофеїн може запобігти зниженню потужності запам'ятовування. Вживання кави перед важливою зустріччю з клієнтами, цілком варто спробувати таким чином, щоб загострити запам'ятовування влади та думки.

Розведення обставин
Повинні працювати з людьми, дуже важко співпрацювати? Попросіть їх, щоб випити чашечку кави. Кофеїн викликає людей має бути відкритий. Це те, що повідомлялося в одному з номерів Європейський журнал соціальної психології.
Дослідники показали, що кофеїн стимулює когнітивні функції, з тим, що люди будуть відкриті і більше відповідно.

Закладка і Доля

Схожі повідомлення